دوره 1390، شماره 84 - ( 8-1390 )                   جلد 1390 شماره 84 صفحات 6-8 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران
چکیده:   (2955 مشاهده)
شرکت ملی نفت ایران به عنوان پیشتاز علم و هنر روابط عمومی در ایران و پایه گذار ارتباطات رسانه ای مدرن در کشور همواره در تلاش است تا با ارائه دستاوردهای ارتباطی تازه و یا با بهینه سازی روش های مرسوم, نقش پیشتازی خود را در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی حفظ و از این جایگاه تاریخی که به تاریخ پرفراز و فرود یک قرن حیات نفت در ایران پیوند خورده است, صیانت کند. از سویی دیگر, تولید و مصرف مجلات مکتوب به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار رسانه ای, با کاربرد اطلاع رسانی تخصصی همواره مورد اقبال جامعه ایرانی قرار داشته است و در همین راستا شرکت ملی نفت ایران چند سالی است که ماهنامه فنی- تخصصی "اکتشاف و تولید" را منتشر و به جامعه دانشگاهی و متخصص این صنعت عرضه می نماید.
متن کامل [PDF 979 kb]   (855 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي |
دریافت: ۱۳۹۲/۱۱/۶ | پذیرش: ۱۳۹۲/۱۱/۶ | انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۶